Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    נתוני האינפלציה בארה”ב גורמים לזהב לרדת מהשיאים השבועיים

    אוגוסט 15, 2026

    התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014

    אוגוסט 15, 2026

    פעילות סייסמית בגילגיט-בלטיסטן: רעידת אדמה בעוצמה 5.4 ליד סוסט גורמת לשיבושים מקומיים

    אוגוסט 14, 2026
    חדשות מרעישות
    • נתוני האינפלציה בארה”ב גורמים לזהב לרדת מהשיאים השבועיים
    • התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014
    • פעילות סייסמית בגילגיט-בלטיסטן: רעידת אדמה בעוצמה 5.4 ליד סוסט גורמת לשיבושים מקומיים
    • שוק הרכבים החשמליים צומח ב-9% ברחבי העולם, כאשר אירופה מובילה את ההתרחבות ביולי
    • אתיחאד משיקה טיסות עונתיות ישירות המחברות בין אבו דאבי לגטבורג
    • יום הנוער הבינלאומי 2026 מדגיש את חשיבות הכללת הנוער והמטרות המשותפות
    • האו”ם מזהיר מפני סיכונים גוברים של מידע מקוון לילדים
    • בית המשפט לערעורים הפדרלי מאפשר להגיש תביעות נגד מטא ואחרים נגד ING נגד התמכרות לרשתות חברתיות, מעל 3,000
    • הביתה
    • צור קשר
    פוֹרְטָלעַסְקִיםפוֹרְטָלעַסְקִים
    • בריאות
    • בידור
    • עסקים
    • מְמֻנָּע
    • ספורט
    • מוּתָרוּת
    • חדשות
    • סגנון חיים
    • טכנולוגיה
    • נסיעות
    פוֹרְטָלעַסְקִיםפוֹרְטָלעַסְקִים
    דף הבית » אורח חיים בריא עלול להפחית את שיעורי הסרטן ב-40%
    בריאות

    אורח חיים בריא עלול להפחית את שיעורי הסרטן ב-40%

    יולי 13, 2024
    Facebook WhatsApp Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit VKontakte Telegram

    מחקר שנערך לאחרונה על ידי האגודה האמריקאית לסרטן מדגיש כי ניתן למנוע עד 40% ממאבחנות הסרטן החדשות ו-44% ממקרי המוות הקשורים לסרטן בקרב מבוגרים מעל גיל 30 באמצעות שינויים באורח החיים. פורסם השבוע, המחקר מדגיש את ההשפעות המזיקות של עישון, צריכת אלכוהול מופרזת והשמנה, כולם תורמים משמעותיים לסיכון לסרטן.

    אורח חיים בריא עלול להפחית את שיעורי הסרטן ב-40%

    המחקר זיהה גם את ההשפעות המגנות של התאמות תזונה וחיסונים נגד HPV והפטיטיס B, הקשורות להפחתה בזיהומים מעוררי סרטן. המחקר מתעמק במגוון התנהגויות המגבירות את הרגישות לסרטן, כמו חשיפה לעישון פסיבי, צריכה גבוהה של בשר אדום או מעובד, ותזונה חסרת פירות, ירקות וסיבים תזונתיים.

    הוא גם מדגיש את הסכנות הנשקפות מזיהומים כמו הפטיטיס B, וירוס אפשטיין-בר, HIV, וירוס הפפילומה האנושי ו-Kaposi sarcoma herpes virus, שיכולים להסלים את הסיכון לפתח סרטן. מומחים מובילים, כולל ארנסט הוק, סגן נשיא וראש תחום מניעת סרטן ומדעי האוכלוסייה באוניברסיטת טקסס MD Anderson Cancer Center , רואים בממצאים תזכורת קריטית עבור סוכנויות בריאות הציבור וקובעי המדיניות. הוק מדגיש את החשיבות של התמקדות במניעה הן ברמה האישית והן ברמה החברתית, במטרה להפחית שכיחות ותמותה מסרטן באופן יזום.

    גילויי המחקר באים כקריאה לפעולה, לא להטיל סטיגמה על מי שמשתתפים בהתנהגויות בסיכון גבוה אלא כדי לחנך ולהשפיע על החלטות בריאות הציבור. הוא בדק 30 סוגי סרטן, למעט סרטני עור שאינם מלנומה, וייחס חלק ניכר ממקרי הסרטן לגורמים הניתנים למניעה: עישון סיגריות (19.3%), משקל גוף עודף (7.6%) וצריכת אלכוהול (5.4%).

    סרטן הריאות התגלה כסרטן הניתן ביותר למניעה על פי המחקר, עם למעלה מ-200,000 מקרים שנחשבו ניתנים למניעה בקרב גברים ונשים. לאחר מכן הגיעו מקרים של מלנומה בעור וסרטן המעי הגס, שהדגישו את ההשפעה המתמשכת של העישון ואת הצורך הקריטי במדיניות שליטה בטבק. כמו כן, הודגשה חשיבות החיסון, במיוחד עבור הפטיטיס B ו-HPV, אשר ידועים כגורמים למספר סוגים של סרטן, כולל סרטן כבד, צוואר הרחם, אנאלי, איברי המין וסרטן הפה והלוע.

    הממצאים הם חלק מנוף רחב יותר שבו שיעורי עישון נמוכים יותר, גילוי מוקדם והתקדמות בטיפול בעשורים האחרונים הובילו להפחתת התמותה מסרטן, למרות תחזיות כי מקרי הסרטן בארה”ב עלולים לעלות על 2 מיליון בפעם הראשונה השנה. בעידן שבו אתגרי בריאות הציבור ממשיכים להתפתח, המחקר של האגודה האמריקנית לסרטן משמש תזכורת רבת עוצמה ליתרונות המשמעותיים של שינויים באורח החיים ואמצעי בריאות מונעים במאבק בסרטן.

    פרסומים קשורים

    התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014

    אוגוסט 15, 2026

    התפרצות האבולה בקונגו עברה את רף 1,900 מקרי המוות

    אוגוסט 11, 2026

    התפרצות כולרה בצ’אד הרגה 13 בני אדם, מספר המקרים עולה על 230

    אוגוסט 8, 2026
    חדשות אחרונות

    נתוני האינפלציה בארה”ב גורמים לזהב לרדת מהשיאים השבועיים

    אוגוסט 15, 2026

    התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014

    אוגוסט 15, 2026

    פעילות סייסמית בגילגיט-בלטיסטן: רעידת אדמה בעוצמה 5.4 ליד סוסט גורמת לשיבושים מקומיים

    אוגוסט 14, 2026

    שוק הרכבים החשמליים צומח ב-9% ברחבי העולם, כאשר אירופה מובילה את ההתרחבות ביולי

    אוגוסט 14, 2026

    אתיחאד משיקה טיסות עונתיות ישירות המחברות בין אבו דאבי לגטבורג

    אוגוסט 13, 2026

    יום הנוער הבינלאומי 2026 מדגיש את חשיבות הכללת הנוער והמטרות המשותפות

    אוגוסט 13, 2026

    האו”ם מזהיר מפני סיכונים גוברים של מידע מקוון לילדים

    אוגוסט 12, 2026

    בית המשפט לערעורים הפדרלי מאפשר להגיש תביעות נגד מטא ואחרים נגד ING נגד התמכרות לרשתות חברתיות, מעל 3,000

    אוגוסט 12, 2026
    © 2024 פוֹרְטָלעַסְקִים | כל הזכויות שמורות
    • הביתה
    • צור קשר

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.