Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    נתוני האינפלציה בארה”ב גורמים לזהב לרדת מהשיאים השבועיים

    אוגוסט 15, 2026

    התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014

    אוגוסט 15, 2026

    פעילות סייסמית בגילגיט-בלטיסטן: רעידת אדמה בעוצמה 5.4 ליד סוסט גורמת לשיבושים מקומיים

    אוגוסט 14, 2026
    חדשות מרעישות
    • נתוני האינפלציה בארה”ב גורמים לזהב לרדת מהשיאים השבועיים
    • התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014
    • פעילות סייסמית בגילגיט-בלטיסטן: רעידת אדמה בעוצמה 5.4 ליד סוסט גורמת לשיבושים מקומיים
    • שוק הרכבים החשמליים צומח ב-9% ברחבי העולם, כאשר אירופה מובילה את ההתרחבות ביולי
    • אתיחאד משיקה טיסות עונתיות ישירות המחברות בין אבו דאבי לגטבורג
    • יום הנוער הבינלאומי 2026 מדגיש את חשיבות הכללת הנוער והמטרות המשותפות
    • האו”ם מזהיר מפני סיכונים גוברים של מידע מקוון לילדים
    • בית המשפט לערעורים הפדרלי מאפשר להגיש תביעות נגד מטא ואחרים נגד ING נגד התמכרות לרשתות חברתיות, מעל 3,000
    • הביתה
    • צור קשר
    פוֹרְטָלעַסְקִיםפוֹרְטָלעַסְקִים
    • בריאות
    • בידור
    • עסקים
    • מְמֻנָּע
    • ספורט
    • מוּתָרוּת
    • חדשות
    • סגנון חיים
    • טכנולוגיה
    • נסיעות
    פוֹרְטָלעַסְקִיםפוֹרְטָלעַסְקִים
    דף הבית » מחקר חדש מזהיר מפני סיכון כבד מצריכת סודה יומית
    בריאות

    מחקר חדש מזהיר מפני סיכון כבד מצריכת סודה יומית

    ספטמבר 6, 2023
    Facebook WhatsApp Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit VKontakte Telegram

    מחקר שפורסם לאחרונה מצביע על כך שצריכת סודה אחת בלבד ביום עלולה להזיק לבריאות הכבד. המחקר נערך על ידי חוקרים מבית החולים Brigham and Women’s המזוהה עם הרווארד, המחקר השתרע על פני 20.9 שנים וכלל 98,786 נשים. המחקר פורסם לאחרונה בכתב העת של האיגוד הרפואי האמריקאי (JAMA).

    המחקר מגלה כי לנשים שצרכו מנה אחת או יותר של משקאות ממותקים ביום היו שיעורים גבוהים משמעותית של מקרי מוות הקשורים בכבד בהשוואה לאלו שצרכו פחות משלוש מנות בחודש. “למיטב ידיעתנו, זהו המחקר הראשון שמדווח על קשר בין צריכת משקאות ממותקים ותמותה ממחלות כבד כרוניות”, אמר המחבר הראשי Longgang Zhao.

    בעוד שהמחקר מציג ממצאים מדאיגים, הכותבים מזהירים כי יש צורך במחקר נוסף. “דרושים מחקרים נוספים כדי לאמת תצפיות אלה הקושרות משקאות ממותקים לסיכונים לבריאות הכבד”, אמר Longgang Zhao.

    לאור התוצאות המדאיגות, מומחי בריאות ממליצים לאמץ בחירות משקאות בריאות יותר. האפשרויות כוללות מיץ ענבים, תה ירוק וקפה, כולם ידועים ביתרונות הפוטנציאליים שלהם לבריאות הכבד. לאור ההשלכות ארוכות הטווח שנחשף במחקר זה, הערכה מחודשת של בחירת המשקאות היומיומית נראית חיונית. מומחי בריאות ממליצים לבחור במשקאות עם יתרונות פוטנציאליים לכבד כאמצעי זהירות.

    פרסומים קשורים

    התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014

    אוגוסט 15, 2026

    התפרצות האבולה בקונגו עברה את רף 1,900 מקרי המוות

    אוגוסט 11, 2026

    התפרצות כולרה בצ’אד הרגה 13 בני אדם, מספר המקרים עולה על 230

    אוגוסט 8, 2026
    חדשות אחרונות

    נתוני האינפלציה בארה”ב גורמים לזהב לרדת מהשיאים השבועיים

    אוגוסט 15, 2026

    התפרצות האבולה בקונגו בדרך לעקוף את המגפה הקטלנית ביותר משנת 2014

    אוגוסט 15, 2026

    פעילות סייסמית בגילגיט-בלטיסטן: רעידת אדמה בעוצמה 5.4 ליד סוסט גורמת לשיבושים מקומיים

    אוגוסט 14, 2026

    שוק הרכבים החשמליים צומח ב-9% ברחבי העולם, כאשר אירופה מובילה את ההתרחבות ביולי

    אוגוסט 14, 2026

    אתיחאד משיקה טיסות עונתיות ישירות המחברות בין אבו דאבי לגטבורג

    אוגוסט 13, 2026

    יום הנוער הבינלאומי 2026 מדגיש את חשיבות הכללת הנוער והמטרות המשותפות

    אוגוסט 13, 2026

    האו”ם מזהיר מפני סיכונים גוברים של מידע מקוון לילדים

    אוגוסט 12, 2026

    בית המשפט לערעורים הפדרלי מאפשר להגיש תביעות נגד מטא ואחרים נגד ING נגד התמכרות לרשתות חברתיות, מעל 3,000

    אוגוסט 12, 2026
    © 2024 פוֹרְטָלעַסְקִים | כל הזכויות שמורות
    • הביתה
    • צור קשר

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.